26 november 2009

Redan mörkt ute :(

Ho ho ho. Idag har jag inte gjort något produktivt överhuvudtaget. Jag har iofs kollat på Extreme Makeover Home Edition som är ett av mina absoluta favoritprogram. (de andra är Vampire Diaries, Gossip Girl, Anna Pihl, OC, och Grey's Anatomy)
Jag tänkte försöka äta något nu.. är dock inte hungrig alls, men sen ska jag baka pepparkakor. och förstöra den goda degen, men den håller inte så mkt längre nu och slänga den är ju onödigt!
Idag har jag ju också bokat tågbiljetter till Ljungskile, så det är helt klart nu. Så jag kommer åka runt en del nästa vecka. Örebro-GBG-Lund-GBG-Ljungskile-GBG-Örebro. Men det kommer bli kul. Ska ju träffa Jennie och Linda och det kommer bli så bra <3 Har saknat dem så otroligt mycket! Kanske blir så att jag kan träffa Erica och Alexandra med om det vill sig väl ;)

Och jag hatar att det typ aldrig hinner bli ljust ute innan det mörknar igen.. klockan är 15:20 och det är rean mörkt ute. Jag börjar bli depresiv faktiskt. jag hatar mörker och kyla :( Jag skulle göra mycket för att komma bort från Sverige ett tag. Bara åka bort.. Söderut. Typ Spanien, Italien eller Filippinerna X) Bara bort från Norra Europa och jag är nöjd. Och jag ska ju till de där ställena men inte förrän i Mars, Februari och Juni :( (fast bättre sent än aldrig.. riiight?)

Nej nu ska jag försöka hitta på ngt att äta och sedan baka, baka, baka. Ha det bäst!

Inga kommentarer: