24 november 2009

Bra dag!

Jepp klart! Det blir "fiendeland" när jag hälsar på Dansken (aka Jennie) i Lund och sedan bär det av norrut till Ljungskile där jag hälsar på Lindisen i två dagar <3

Jennie och Linda i samma vecka. Helt underbart! <3

Annars är detta en mkt bra dag! De ringde från stället jag ansökt om jobb och bad mig att komma på en intervju. Tydligen behöver de en hel del nytt folk nu till jul och de ville ha dit mig snabbt :D Så hjälp. min första arbetsintervju, jag är redan nervös och det är 6 dagar kvar XD men jag hoppas att det går bra! Jag behöver verkligen jobb.

Så äter jag pepparkaksdeg som jag bakade igår, imorgon blir det till att baka ut några pepparkakor, alltså att förstöra den goda degen, men så mkt deg som jag har kan jag inte äta upp utan att spy. Var dock väldigt nära att göra det igår kväll men jag lyckades undvika det. Jag och spy går inte så bra ihop då jag har emetofobi (spyfobi)

Men men.. nu ska jag hitta på ngt kul.. eller inte. jag är så trött att jag inte orkar någonting! Imorgon blir det New Moon för tredje gången. Tjoho liksom. jag kan knappt vänta <3

Inga kommentarer: