04 november 2009

Klar!

Jag skrev en blandning av alternativen.. det blev hyfsat tror jag. Emy betaläste det så snällt och nu är alla grammatiska fel borta med ;) ska skicka in det senare idag men först ska jag bestämma mig om titeln.

I månskenet

I månens sken

I fullmånens sken

första är lite kort. men det är den jag tänkt på i flera dagar.. i månens sken låter bättre, men det handlar ju faktiskt om fasen fullmånen. så i fullmånens sken kanske är bäst i alla fall? uuuh. >:<

fast Emy sa iaf att den var bra och att jag är bättre än jag själv ger mig cred för. och det betyder mkt för att komma från henne. Vet ni inte vem Emy är så ska ni definitivt läsa hennes fiction hon skriver med en vän. Den heter Jäddas och går att hitta på http://jaddas.tk/ och klicka på kapitel. typ den bästa fictionen någonsin <3

Inga kommentarer: