01 november 2009

Disneychannel

Är jag helt knäpp och galen om jag säger att jag verkligen tycker om Disneychannel? För liksom, serierna där är så sjukt gulliga och när man är på dåligt humör, då börjar man alltid att le. Som Hannah Montana. En helt UNDERBAR serie som får mig att skratta efter bara några sekunder. Idag var jag nere, eller jag är det lite fortfarande, men efter ett avsnitt Hannah Montana och filmen Projekt Prinsessa som gick på Disneychannel så är jag back on track. Det är så sockersött och puttinuttigt att jag inte kan hålla tillbaka ett leende, så säg att jag är galen, men sjutton vad jag är stolt över det.

Häromdagen såg jag Notting Hill med Linda och Martin. Sjukt underbart och filmen är fantastisk. Det spelar ingen roll hur många gånger man ser den, för den blir bara bättre och bättre för varje gång. <3

1 kommentar:

ellen sa...

Jag älskar Disney, men avskyr dubbat så jag håller mig ifrån Disneychannel för det mesta :P

Svar:Vad kul!
Jag hamnade längst bak, jag hade gärna kommit liiite längre fram, men det är bättre än att sitta för långt fram, och sofforna brukar vara bekväma :)