29 november 2009

feber

Idag är en galen dag. jag har feber, känner mig totalt golvad och orkar INGENTING. jag orkar inte ens äta och det är ganska dåligt för det måste man ju göra .___. men jag som aldrig känner hunger och nu har jag feber och uuuh jag blir bara äcklad av all mat faktiskt. men jag måste väl pallra mig ned och fixa till något. Har ju en jobbintervju imorgon som är jätteviktig för mig, samt att efteråt är det programråd borta på universitetet.

jag avskyr att ha feber, hela kroppen känns liksom avdomnad och ena sekunden fryser man och andra sekunden svettas man.
Om bara några dagar så åker jag till Lund och sen till Ljungskile <3 Det kommer bli så kul.

1 kommentar:

ellen sa...

Usch, vad jobbigt! Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Nej, jag brukar vanligtvis också klara mig rätt bra på väldigt lite plugg... men just realian bara flyger rakt igeonom huvudet utan att fastna någonstans :P
Men jag hoppas du har rätt :)

Och ja, idag, dagen efter känner jag mig fortfarande suddig i huvudet XD