20 december 2009

Vår julskinka har rymt

Nu har jag packat in julklappar hela dagen (nästan i alla fall) och samtidigt har jag lyssnat konstant på julsånger via spotify. nu är jag i sjukt mycket julstämning och jag som inte ens tycker om julen egentligen. Det måste bero på den engelska julgudstjänsen igår när vi sjöng massa fina engelska julsånger och det var så härligt. Och vem kan ignorera julstämningen när man sätter på låten: "Vår julskinka har rymt" av Werner och Werner

Tips på bra sånger att lyssna på är Decembernatt med Peter Jöback och Koppången med Elisabeth Andreasson. Även Helene Sjöholms Gabriellas sång får mig på julhumör.

det finns SÅ MYCKET jullåtar som är bra, men leta reda på era favoriter och kom i julstämning för det är bara fyra dagar kvar till julafton!

Inga kommentarer: