12 december 2009

Migrän

nu har jag migrän. igen. Tjohoo liksom. NOT.

jag HATAR den här jävla migränen och alvedon hjälper ju inte och imorgon så ska jag göra massa skoj och såklart blir jag dålig nu. När jag får migrän brukar det hålla i sig i flera dagar och nu har jag mensvärk också, så det är dubbel pina så att säga. Inte alls kul, men imorgon ska vi baka julgodis och sen ska jag träffa vänner och jag får väl försöka stå ut.

sen ska jag träffa Johanna igen snart med. sjukt kul att du är hemma i sverige igen Johanna! <3

Idag har jag varit i Trefaldighetskyrkan här i stan och firat kyrkans 100års jubileum. Farmor och farfar har varit pastorer där och pappa som är historielärare och mkt intresserad av historia höll ett kortare föredrag om kyrkans historia som jag var och lyssnade på. Hade även hjälpt honom att göra en powerpoint med inscannade bilder som fanns i kyrkan - vissa av dem 100 år gamla. Det var kul och jag fick träffa släkten igen och alla kussar. Mysigt värre. haha.

Inga kommentarer: