09 december 2009

New Moon (igen)

heheheh nu har jag sett denna underbara film hela FYRA ggr på bio <3 och den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den! helt otroligt men sant. Jag totalt älskar den och jag önskar att den fanns på DVD nu så att jag kunde nörda miljoner ggr utan att det kostar ngt mer än DVDns pris.
Men det är bara några månader kvar.. det kan jag stå ut. Speciellt med tanke på alla underbara biopremiärer som kommer snart som jag kan se fram emot. Och sedan efter DVDn kommer så är det inte alls långt kvar till Eclipse! och sen får jag börja längta efter Deathly Hallows part I. Jag gillar att ha saker att längta efter :D vad tråkigt mitt liv kommer att vara efter Breaking Dawn kommit ut. Ingen mer HP och inget mer Twilight :(

1 kommentar:

ellen sa...

Filmen är ju studentbio den här veckan så idag blev det tredje vändan för mig med en kompis jag värvade genom att visa henne Twilight för ett par dagar sen.^_^