17 december 2009

blandat

Tjoho! idag har varit både en bra och dålig dag. Jag har fått gjort det mesta jag skulle och jag har fått telefonsamtalet från de jag sökte jobb hos att jag ska komma dit imorgon och det lät positivt iaf. så jag kanske får jobb. Tjoho! :D

annars har jag varit på bio med Johanna, kollat på julklappar och ERICA OCH JOHANNA (KM och Ciwi) jag behöver era adresser för ni kommer få ngt skickat till er på posten! coolt va!? typ messa dem till mig för jag har tappat bort era som jag hade i somras. jag lovar att ni kommer bli glada!

jag skriver lite på min fiction med, har snart en hel a4-sida och det är bra för att vara mig.. undrar hur långt jag hinner innan jag tröttnar helt XD

Sen blev det lite deppigt ett tag här hemma, men Elin och Emil piggar upp mig rätt så rejält när det behövs. Mest Emils förtjänst. Jag fattar inte hur jag har klarat mig utan honom det senaste året. och att jag bara känt honom i mindre än tre år är helt otroligt galet, för jag minns knappt hur jag var innan han kom in i mitt liv. Jag kan inte säga att han är min bästa vän, för han är något mer än det. Men ändå ingen pojkvän. Utan jag vet inte vad han är, men det är i alla fall ömsesidigt <3
Jag litar på honom fullt ut och det är otroligt att han står ut med mig vareviga dag. Jag vet inte om jag själv skulle göra det om jag hade en valmöjlighet X) Men tack för att du finns i mitt liv Emil! <3

2 kommentarer:

Stefan sa...

Såg att du var med i tävlingen om en bok på VampireDiaries.se och tänkte tipsa dig om en annan tävling där man vinner boken bakom True Blood. Vet inte om du har sett serien tidigare, men själv uppskattar jag alltid vampyrserier. Glöm inte bort att pinga Twingly också så länkar omTVserier tillbaka till dig!

http://omtvserier.se/true-blood-tavling/

Ciwi sa...

JAG ÄR SÅ NYFIKEN PÅ DENNA ÖVERRASKNINGEN SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT SPRICKA! :D