09 december 2009

Vampire Diaries - tävling

Det hålls en tävling på vampirediaries.se om att man kan vinna en poster och bökcer från bokserien. Jag ställer upp där. Gör det ni med (om ni gillar VD)

klicka här för att komma direkt till tävlingen


Jag är komplett galen i VD just nu. Kan inte sluta titta på serien och har fått ett flertal att börja följa serien lika mkt som jag gör. Det känns bra att inte vara ensam om att gilla ngt för då har man någon eller några att diskutera med. och VD behövs det ibland diskuteras om bara för att varje avsnitt slutar så löst med massa trådar hängande fritt och man har ingen aning om hur nästa episod slutar och man knappt kan vänta en vecka på fortsättningen. OCH NU ÄR DET UPPEHÅLL TILL JANUARI, och det STÖR mig för de tio avsnitt som redan finns är otroligt bra men slutar helt öppet och jag vill VETA! <3 haha. typiskt mig, jag mår inte bra om jag inte vet ALLT X)

Inga kommentarer: