24 november 2008

Twilight IGEN! :D

Sååå ikväll är det äntligen dags för ännu en omgång av underbara Twilight. Nej jag KAN INTE få nog av filmen som är så otroligt underbar. Jag vill fängslas igen, jag vill ha problem med andningen, jag vill kvida av lycka i biosalongen, en gång till! (helst ännu fler gånger!) Jag ska gå med underbara Carro, Fia och Erika och jag tror att det kommer bli hur kul som helst.

Köpte tredje boken till Fia igår, för hon har inte haft möjligheten att få tag i den och när jag ändå var inne i en bokaffär och behövde övningsköra en massa så bestämde jag mig för att köpa den åt henne och åka hem till henne och lämna den ;) Fialotten blev glad och det var underbart. Boken äger och jag hoppas att hon älskar den lika mycket som jag gör, hon älskar iaf de första två lika mycket som mig.

Det bästa med Twilight:
1. Spännande handling. Kärlek mellan en vampyr som försöker undvika att äta människor och en människa som doftar ljuvligt för honom.
2. De roliga och underbara karaktärerna som ej är huvudpersoner som bidrar med humor och skräck. som Emmett, Carlisle, Jasper, Rosalie, Alice, James, Victoria, Mike, Charlie och inte minst.. Jacob.
3. Edward Cullen. Den UNDERBARA vampyren som är mystisk, oemotståndligt vacker och underbar, helt perfekt, smart, glittrar i solljus, och är helt inställd på att rädda Bella vad som än händer. Vem vill inte ha en Edward?

Team Edward, här kommer jag! <3

2 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Åh, Twilight är bara så bäst!

Emmy sa...

jo jag vet :D <3

Edward Cullen <3