13 november 2008

Trött och besatt

Jag är besatt. Av OC, av Gossip Girl, av Harry Potter, av Twilight.. Och jag fan inte vad jag ska göra. Det ENDA jag gör är att läsa, kolla på film och sova.


Jag är trött med. Jag orkar inte, jag vill inte, jag VET inte. och nu ger jag fan upp. Iaf för ett tag. Skolan är svår, jag hoppade av kemi A för att inte fattade det där med atomer och skit, och nu är det BARA sådant och jag hänger verkligen inte med i allt prat om alfa-partiklar, fotoner, neutroner, protoner, elektroner, strålning... Jag har inte ens ork att sitta upp och ta anteckningar på föreläsningarna, jag bara sitter där och somnar sittandes och det är uuh. Jag vill inte bara. Kan jag inte få lägga mig ner i några veckor och låtsas att allt är perfekt?


jag är patetisk, jag är hemsk, jag är elak, jag är dum, korkad, idiotisk, egoistisk... HELVETE OCKSÅ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Där kom första dosen av det som hösten bjuder på innan vinterlovet.

Det är skitjobbigt! I know, men ge dig fan på att du ska klara det. Kom på belöningar som du ska ge dig själv när du tagit dig genom varje steg - kanske en chokladbit efter en halvtimma plugg typ ;)

Jag tror på dig och vet med 100% säkerhet att det inte blir bättre ut av att låta det ligga.