19 november 2008

Omsydd klänning

Tror jag länkade till Gina Tricots hemsida i några tidigare inlägg där jag sedan sa att jag skulle sy om klänningen jag köpt. Den hade en lilaskimrande kant som skar sig förfärligt till klänningen som jag idag klipte bort (gick inte att sprätta bort för den var ihopsydd extremt!) och sydde på en likadan kant fast svart.

Det blev SÅ snyggt, tycker jag i alla fall.. får se vad ni tycker om det, men vinrött och svart är mycket snyggare än vinrött och mörklilaskimmer. Sedan är det ett plus att jag antagligen slipper se ut som alla andra, eftersom de flesta tjejer numera handlar på Gina ;)
Funderar även på att sy guldfärgade band på min svarta tubklänning, bara för att få lite stil till den och göra den annorlunda. Skadar ju inte då jag ändå knappt kan använda den för den halkar ner, mina bröst är för små för att hålla uppe klänningar utan axelband. Vad tror ni, en svart, lite tuffare klänning med guldiga axelband? Låter det fult eller coolt?

Inga kommentarer: