17 november 2008

Ännu mer shopping!

Shopping, shopping, shopping 8)
Det blev en URSNYGG klänning på Gina i lördags (https://www.ginatricot.com/#/product/24943357) som jag ska sy om lite tror jag.. Gillar inte kanten då den i verkligheten är lilaskimrande och det är verkligen inte snyggt till den röda klänningen. Så.. Ska jag sy på en röd kant, en svart kant eller bara ta bort den lila kanten och vika upp och få en klänning utan sådan kant? Vad tycker du är snyggast?

Igår blev det en DVD-box med alla säsonger av Anna Phil <3 Helt underbart, älskar den serien och har aldrig tidigare sett första säsongen utan bara andra och tredje. SÅ nu har jag kollat igenom fyra avsnitt sedan igår och den är såå mysig.

SNart är det Twilight och jag och Emy har hela morgonen idag, via sms, flummat en aning *HOST* om vårat finfina brev XD Undrar hur det blir med det, men någon som skulle kunna gissa på vilken storlek Robert Pattinson har? (Han som spelar Cedric i HP och Edward i Twilight)

haha nu ska jag äta mat. och sluta flumma om Twilight. Ha det så bra.

Inga kommentarer: