01 november 2008

Pluggar och Bond <3

Pluggar, pluggar, pluggar!

Det är det jag gör just nu! :(
Man lär sig mycket iaf, och det är ju alltid något. När jag äter så sitter jag och tänker på hur kolhydraterna, fetterna och proteinerna jag trycker i mig bryts ner och används i min kropp. ända in till atomuppbyggnaden av processerna och jag tror i alla fall att det är positivt. Det visar ju att jag kan processen och jag har ju tenta på det om bara några dagar.

Har hunnit med en hel del på några dagar nu. Läser the Twilight Saga hur mycket som helst, pluggar sjukt mycket, har städat mitt rum, shoppat, handlat julklappar, träffat Jennie, träffat Linda, träffat Carro och ätit de vita Maltesersen som Johanna skickade på posten från England.

Jag ska se den nya Bond-filmen ikväll tillsammans med Carro, hennes pojkvän och en av hans kompisar. Tredje gången jag går på bio på mindre än en månad, haha, och inte sista heller, för snart är favvofilmen på ingång. Tjohoo, det kommer bli 4 filmer på en och en halv månad. Jag älskar Bio <3

Nu ska jag plugga DNA och RNA-molekyler ett tag till innan jag hoppar in i duschen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får gärna blogga om vad du ansåg om Bond efteråt :) Såg den tidigare idag och har valt att acceptera att den är bra för att vara en 2000-talets Bond... men aldrig att Daniel kan slå Roger och Pierce.