23 juni 2010

Twilightglass á la Italien!

Hittade detta i Italien och var såklart tvungen att smaka!

Jacob-glassen var choklad med vanilj och Edward-glassen var jordgubbsglass med citronöverdrag. Jag köpte såklart Edward då mina favoritsmaker på glass är - suprise, suprise: Jordgubb och citron!
Kostade hela 25kr för en pinne som är mindre än en vanlig glass, men jag ångrar mig inte alls!

Italien hade Eclipsefrossa och jag var där under deras Fan-event och helt otroligt mkt affischer om Eclipse som täckte hela fasader, tyvärr fick jag ingen bild på detta. Hittade dock en affär som sålde fantasy-prylar och som hade ett helt hörn tillägnat Twilight saga, men alla bilder därifrån är suddiga. (men det fanns en lampa i form av en varg, kepsar, och all sorts officiell merchandise <3)




Inga kommentarer: