10 juni 2010

Av alla ting så...

Den 21 juni kommer Kristen Stewart och Taylor Lautner till Hovet i Stockholm och jag kommer hem från Rom den dagen så jag tänkte först att jag inte kunde gå. Men fick sedan reda på att det är på kvällen och om jag tar buss direkt från Skavsta till Stockholm så hinner jag lugnt dit. Men det gäller ju att vinna biljetter också!

har varit med i massa tävlingar där man ska motivera varför just JAG skulle vinna och sån skit, jag lyckas ALDRIG vinna! Och så läggs det upp en tävling på facebook för bioklubben att ladda upp ngn bild och jag bara tog en jag hade på datan och två timmar senare får jag ett meddelande som gratulerar mig till två VIP-biljetter!!!!!!!!

LIKSOM JA TACK! :D

Så nu är jag GLAD, GLAD, GLAD och AAAAAAAAAH! Underbart!

Det här gjorde min dag!



utöver detta verkar det lösa sig med boendet i Oslo så yeeey, all oro släpper på en gång och det här är härligt, härligt, härligt. <3

Inga kommentarer: