14 juni 2010

Bra bra bra

Har träffat Hanna med pojkvän och Elin idag :D OCH JAG HAR KÖPT EN HATT! Assnygg blev det och sedan har jag varit på bio på en helt okej film. Jag är glad att det var en gratis förhandsvisning för jag skulle aldrig ha velat slösa mina pengar på en sån skitfilm, men jag kunde faktiskt njuta av den nu när jag inte betalat för den! Såg The Runaways när jag kom hem nu och jag måste få erkänna att den faktiskt var ganska bra. Ett otroligt bra porträtt och skådespeleri. Dakota Fanning briljerar såklart

HAR ÄVEN FÅTT VIP-BILJETTERNA PÅ POSTEN OCH AAAAH :D

Och mina nya gladiatorsandaler fick jag igår och jag har gått med dem idag och det känns bra, bra, bra och de är nu i min resväska!

Åker till Rom om ett dygn och jag längtar mig gul och blå, helt ärligt nu och det känns så bra!

Imorgon blir det till att boka buss/tågbiljetter till Sthlm, prata med mamma om det, posta biljetterna till Vickan samt träffa Sofia, Anders, Sebastian och Carro <3 yeey.

1 kommentar:

ellen sa...

Så tänkte jag också om bion. Gillade den för att den var gratis, men skulle aldrig ha betalat för att gå och se den :)