26 juni 2010

3 dagar kvar!

Om tre dagar är jag på biografen och kommer snart få se nya Twilightfilmen; Eclipse och jag kan knappt bärga mig! Den kommer vara så underbar!

Nedräkningen har pågått sedan flera år nu när jag läste boken för Eclipse är helt klart min favorit i serien och jag tror att den kommer vara jättebra.

Fan-eventet på Hovet var kul, men det kom inte ett enda exlusivt klipp från filmen som var utlovat (alla klipp de visade har redan visats "exlusivt" innan och går att hitta på Summits officiella hemsidor) så det var ju kul, inte. Dock fick man höra en hel del bra musik och se hela femton minuters intervju med Kris och Tay. Yaay, eller inte det heller. Värt att se dem en kvart? Absolut inte!
Det absolut bästa med hela den kvällen var helt klart konferencieren som jag inte minns vad han hette men han gjorde hela min kväll och han var SJUKT kul och helt otroligt underbar! Jag tackar Alexandra och hennes vän som skjutsade hem mig till Örebro så att jag slapp pendla med tåget där på kvällen. TACK! Det var otroligt skönt att få komma hem direkt utan massa byten och krångel och trevligt att träffa er med!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! jag skulle gärna komma i kontakt med dig angående twilight och twilight movie night i örebro! mejla mig gärna: eva.akesson@na.se