07 juni 2010

MTV Movie Awards

jupp.. galen tid då den sänds live från USA, men vem behöver sömn?

02:00-05:00 och de visar nytt klipp från ECLIPSE!

update:

Det bästa på hela kvällen/natten var LÄTT Sandra Bullocks tacktal och kyss med Scarlet Johansson <3 samt klippet från Harry Potter and the Deathly Hallows. Klippet var allt jag önskat att det skulle vara och mycket bättre ändå. Helt perfekt. är så glad att David Yates regisserar även dessa två filmer och jag kommer vara bänkad i biosalongen den 19 november, den saken är klar!

Scenen från Eclipse var en riktig besvikelse. Kristen Stewart förstörde hela scenen med sitt urusla skådespeleri (om man ens kan kalla det skådespeleri) och jag förstår inte hur hon kan klassas som en skådespelare och få roller, för tyvärr, hon kan INTE spela teater. Hon var dålig i Twilight, i New Moon var hon sämre och här var det pinsamt dåligt. Rob och Taylor är inte tillräckligt bra för att lyfta en scen hon är med i, men jag räknar med att de scener hon inte är med i kommer att vara bra, som de andra filmerna är. Tyvärr spelar ju hon huvudrollen, men men.. det är storyn jag älskar och självklart kommer jag se Eclipse massa gånger på bio och älska den - för Kristen är EN skådis, och filmen har många fler. Ser oerhört mycket fram emot att se Dakotas roll Jane ännu en gång. Hon är briljant och enligt mig den största unga talangen som finns i Hollywood idag. Hon kommer gå långt!

Inga kommentarer: