12 juni 2010

blandat

Det har blivit mycket Eclipse nu på senaste tiden, men det är ju premiär snart och denna månad går helt i Twilight ära då ny bok i serien kom för en vecka sedan, skådespelarna kommer till SVERIGE (har fortfarande inte fattat att de kommer till vårat lilla land), filmen har premiär och massa klipp kommer hela tiden

För ett fan till en så stor fandom så är det här himmelriket! Speciellt när man lyckas pricka in en resa till favoritstaden i samma månad.

Har iaf växlat pengar till Romresan och hittade massa Euros liggandes här hemma som jag med tar med mig. Kommer få köra bilen 03.15 på natten till flygplatsen med, så det gäller att sova i tid innan.

har lyckats tappa bort mitt favoritplagg - och det är ledsamt! Senaste gången jag använde den TROR jag var när jag såg Fantomen på Operan i London. Bror och jag kollade igenom hotellrummet men kan vi ha missat den och glömt det? Attans isf, för jag ville så gärna ta med det till Rom - hade den förra ggn i Rom och den var jättelagom i värmen <3

Bah, men men, sånt är livet. köpte en ny klänning häromdagen när jag och Maria var på Marieberg och den kommer jag ta med istället =)

Inga kommentarer: