04 april 2010

OME

Och jag som trodde att jag skulle må bättre idag! Tji fick jag. Är det möjligt att jag gått i sömnen och ätit upp alla knivar vi har i köket? För faaan vad det skär i magen. Känns som om jag har ett dussin knivar som vrids i magen och det enda jag kan göra är att sitta och gunga fram och tillbaka, för när jag gör så gör det inte lika ont. Ännu en dag när jag inte kan ta mig ut och förblir osocial och instängd i mitt rum. Mat är inte att tänka på tyvärr, jag har fått i mig lite choklad, men det är knappt att jag får i mig det heller.
Fick iaf ner en alvedon nyligen så det börjar släppa. Duschen fick mig även att känna mig fräschare och jag måste få i mig något innan brorsan och jag ska ta oss till SF och se på Avatar i 3D ikväll. Jag har velat se den i 3D ända sedan den kom och nu ska jag äntligen få göra det! Underbart! Måste bara kolla busstiderna och sånt för de är ju inte alls synkade med hel och halv-timme nu och inte går de via järntorget heller som är närmast att stiga av. Det värsta är dock inte att ta sig dit, för det är söndag idag och nattrafiken går inte så jag vet inte om vi missar sista bussen hem. Och det finns inte en chans att jag cyklar när jag har mens. Ni som är tjejer förstår det, ni andra kan ju bara få lita på mig när jag säger att jag TOTALVÄGRAR! Så ja. Linje tre eller fyra är det... Linje tre tror jag det var som gick via resecentrum så den får det väl bli! Eller så får vi gå till våghustorget... hmm det är lika långt att gå då ingen går förbi konserthuset i vilket fall.. aja. har vi tur så hinner vi med bussen som går direkt hem till oss. 23.59 går den. Beror helt på hur mkt reklam det är innan filmen börjar. Annars får väl pappa komma och hämta oss, det är ju inte hela världen ;)

Nej nu måste jag försöka få i mig lite mat innan jag tar på mig kläder. kan ju inte gå på bio i pyjamas även om jag skulle vilja det. Jag tror bror min skulle skämmas - och mamma skulle inte släppa ut mig ur huset heller för den delen!

Bye!

Inga kommentarer: