15 april 2010

helvete

Jag vet att ÖSK vann idag och det är jag lite glad för. Jag är även glad att jag träffade underbara mormor och morfar idag och det var härligt :D

MEN jävla vulkan. Kan man säga så? Ja.
VI ahr betalat massa pengar i vår Londonresa, vi skulle se Chelsea spela i Premier Leaugeupplösningen och jag skulle ÄNTLIGEN få se min favoritmusikal live i London - en dröm jag haft i flera år. OCH SÅ KOMMER ETT VULKANUTBROTT OCH FÖRSTÖR SÅ MAN INTE KAN FLYGA! :(

Jag blir så ledsen. Jag har sett fram emot det här så otroligt länge och ja. Det är en vecka kvar men just nu ser det inte alls lovande ut, och jag är helt nere. bajs liksom.

2 kommentarer:

ellen sa...

Av alla saker... ett vulkanutbrott?! På Island? Fy, vilken otur! :(
Jag håller tummarna för att det ändå löser sig snabbt så du kan få åka till London.

Sara sa...

Stackars dig:/ Jag hann precis hem från Milano innan det här hände. Hade inte varit så kul att bli fast där. Men hoppas det löser sig så att du kommer iväg :)