12 april 2010

Mååndag

Första dagen på VFUn gick bra och jag ska tillbaka halv åtta imorgon bitti så jag ska precis gå och lägga mig!

programrådet var bra och nu har jag ett fint meddelande att skriva till serumkåren

ÖSK-matchen var bra, om man kollar på ÖSKs spel, gräsplanen och klacken. Övrigt var skit. Domaren missade FEM hands varav tre i straffområdet, samt att ÖSK brände läge efter läge när GAIS satte ett snyggt mål och ett tur-mål och ÖSK fick inte till det alls och det är surt för de var det bättre laget ikväll. Kim Olsen är totalt överskattad, han gör inte. ett. jävla. skit. och han har för hög lön för att inte göra ett jävla skit. så ja. (sedan har Astvald färgat håret så jag såg inte att det var han. dumma honom! XD)

Träffade underbara morfar lite kort idag, han fick mitt nya schema för VFUn. Och så bjöd jag honom och mormor på varsin bulle.

Har fått mer kontakt med mitt sommarjobb i Oslo!

Har fått reda på att jag kan tillgodoräkna de fem sista veckorna innan sommarlovet så det ger mig fem veckor extra sommarlov och massa krångel med CSN om jag väljer att inte läsa om det jag redan läst ;/ Måste snart bestämma mig för hur jag ska göra med det.

Inga kommentarer: