21 april 2010

blandat

har klippt mig idag.. bild kommer inte upp just nu för jag har inte tagit någon, jag har jobbat till nio, börjar 7 imorgon och jag är TRÖTT och borde sova nu. Men det kanske kommer i framtiden!

Flygtrafiken verkar börja dra igång igen och det verkar faktiskt som om jag kommer iväg till London trots allt! Helt underbart. Kommer se Chelsea spela fotboll i en viktig match som är fullsatt och en av de sista omgångarna av Premier Leauge där Chelsea bara har ett poängs försprång på Man U. SPÄNNANDE!

Har även träffat Sara idag, vi fikade och pratade, pratade och PRATADE. VI är så himla bäst på just det så vi passade på att prata nu när vi inte setts på ett tag. sjukt synd för det är så underbart att umgås och prata med dig Sara, vi får göra om det SNART och inte i typ oktober X)

Köpte ett jättefint pussel idag med, till en av de boende på hemmet där jag praktiserar. Hon lägger jämt pussel och har så få, inte för att hon minns att hon lagt dem då alla på avdelningen är dementa, men för mig känns det fel att lägga fram samma pussel hela tiden, så jag köpte ett nytt och gav till henne. Hon blev jätteglad! :D

Sedan är jag lite glad över att ÖSK ligger bra till i Allsvenskan nu efter tre bortasegrar i rad. Om de nu bara lyckas börja vinna på hemmaplan med så kommer jag bli otroligt lycklig.

Har fått reda på min grundlön i Oslo och iiiih vad bra den är! :D jag kommer tjäna dubbelt så mkt som om jag jobbat lika länge här i Sverige och då har jag bara räknat in grundlönen, jobbar jag kväll och helg så blir det tredubbelt. Låter bra? YES! :D
ska mejla om boende imorgon när jag slutat hade jag tänkt, jag har inte hunnit det tidigare.

Nu ska jag sova. Ska till VFU imorgon bitti och har bakat så jag kan inte cykla och bussen går okristligt tidigt. fem är en DÅLIG tid :(

Inga kommentarer: