09 mars 2010

sjuk igen

sådär, nu är jag sjuk igen. jättekul. verkligen. INTE.

Imorgon är jag som tur är ledig från skolan och tänkte försöka läsa lite kurslitteratur. Har ca 800 sidor att läsa nu när böckerna äntligen kommit men jag får se om jag orkar. Annars har jag två andra böcker att läsa med samt att laga mat, baka och städa mitt rum. Sedan imorgon kväll har jag förhandsvisningsbiljetter till filmen Remember Me med bl.a. Pierce Brosnan och Robert Pattinson. Fick dem gratis med och det är härligt!
Konfaläger i helgen så jag ska vara ledare. lagom kul men maten kommer vara god iaf.

var och tränade på friskis & svettis för första ggn igår. Anna var med och vi gick på ett baspass. jag måste erkänna att jag inte var jättetrött efteråt men idag... herreguuuud. jag kom inte ens upp ur sängen ordentligt. mina magmuskler vill inte samarbeta idag och jag kan varken hosta eller skratta för det gör så jäkla ont då. men hade konfa idag så det blev mkt skratt och nu när jag är sjuk igen så är det en hel del hostningar med. Helt enkelt. det är inte jättebra :(

enda positiva är att hela tiden när solen är framme så smälter snön en aning iaf. och det är alltid bra! jag är så jävla trött på det här skitvädret nu att jag inte vet vad jag ska göra. Det är en över 2 meter hög snöhög som ligger och skymmer sikten när man ska ut från vår gata. den ligger ovanpå våran lilla häck med så den är förmodligen mosad. :(

nej nu ska jag göra mig klar för natten och sova sova sova. har inte sovit ut sedan helgen och oscarsgalan och jag är DÖD.
ska skriva om mina åsikter om Oscarsgalan tänkte jag, men det får jag göra imorgon i ett nytt inlägg.. ytterliggare en punkt att skriva upp på ska-göra-listan

Inga kommentarer: