14 mars 2010

Hemma

Är hemma från konfirmationslägret nu. Kom faktiskt hem vid 11-tiden men jag har varit lite död. Skulle stannat där till halv 11 ikväll men jag orkade inte det så jag ringde mamma och bad henne hämta mig. Jag är genomförkyld igen, allt kom tillbaka direkt när jag kom dit, jag som precis hade börjat bli bättre igen. Så med ingen röst, trött och skakig i kroppen så orkar jag bara med en och en halv dag på lägret. Men det är skönt för brorsan att slippa ha syrran där med ;)

Och att jag kunde åka hem och sova! Det var otroligt skönt att komma hem och jag tänkte faktiskt lägga mig nu. Måste läsa en hel del innan tisdag och tänkte nog skippa en lektion imorgon för att läsa ikapp och sedan imorgon eftermiddag så är det ALLSVENSK HEMMAPREMIÄR!!!! <3 Och det tänker jag inte missa för allt i världen. Jag ska sälja biljetter med.


Såååå.. godnatt och gokväll. Nu ska jag kurera mig.

2 kommentarer:

Erica sa...

åhhh fotboll <3

Emmy sa...

JAAAAAAAAAAA!!! OCH VI VANN MED!