19 mars 2010

Bättringen

Är på bättringen nu. Kan prata igen men inte sjunga tyvärr, men en sak i taget! Ont i halsen har jag fortfarande men jag hostar varken slem eller måste snyta mig varannan minut. Så helt enkelt - JAG BÖRJAR BLI BÄTTRE och det är på tiden. Tre veckors förkylning har tagit hårt på mig och jag är helt utmattad. Jättebra att ha muntligt seminarie att öva på samt en skitsvår tenta som jag inte ens orkat ta tag i ännu ;/
Det får bli imorgon. Tänkte precis sova och vila ut mig och så tar jag nya tag imorgon helt enkelt.

Annars har jag haft KTC två gånger, och det är hur kul som helst. Det är Kliniskt TräningsCenter för er som inte vet det, och vi får testa medicinska tekniker på oss själva och på dockor med riktiga verktyg innan vi får göra det på riktigt inom vården. Hur kul som helst. Nu kan jag byta underlakan i en säng med en förlamad patient i den, suga slem i de övre luftvägarna, ta puls, blodtryck och sätta syrgas. Det börjar ta sig!

Har hämtat ut mitt pass med, bilden blev faktiskt helt okej och nu är det snart LONDON och det kommer bli <3 <3 <3

Skulle träffat underbaraste Sara men jobbet ringde och då jag inte jobbat alls denna månad så var jag tvungen att ta det. Jag är jätteledsen för det och jag tar på mig ansvaret att se till att det inte går mkt mer tid innan vi ses igen. Det var hemskt länge sedan vi sågs - jag minns det inte ens och DET är way too long!

Iaf. inte mkt mer har hänt. Jag mår bättre och Allsvenskan är igång och på måndag får jag New Moon DVDn och allt är frid och fröjd!

Inga kommentarer: