16 mars 2010

Förkylning

Jag HATAR förkylningar, bara så ni vet. Jag hade precis börjat bli av med den första så går jag iväg och tränar och två dagar senare slår en ny (eller samma) förkylning till igen. Jättekul. NOT.
Så nu är jag inne på femte dagen utan röst, och det är inte jättekul att inte kunna prata och jag som ska öva på en muntlig redovisning för ett seminarie och tjoho. Väntar på jobbsamtal från Norge med och sjukt pinsamt om de ringer när jag inte kan prata knappt. Verkligen jättekul.

Ironi är allt bra ibland.


Annars så är jag fast i att läsa fictions med Bella och Edward på fanfiction.net. Det finns en del pärlor där. Så om ngn läser det där så tipsa mig jättegärna! Jag börjar få svårt att hitta nya att läsa!

1 kommentar:

Erica sa...

men du ska ju inte träna om du är förskyld din lilla tönt >: