26 mars 2010

Perfektion

Denna fredag kan beskrivas med ett enda ord. Perfektion.
Vakna lugnt och känna sig utvilad, inse att när jag slår på datorn så kommer det finnas ett NYTT avsnitt av Vampire Diaries att titta på, att snabbt kunna se det och inse hur mycket man saknat det och hur otroligt bra den serien faktiskt är!
Sedan att äta en god frukost, duscha och hitta favoritbalsamet så håret blir sådär mjukt som jag bara älskar att ha det, och inte tovigt alls. Att sminkningen blir bra även fast jag har bråttom att hinna med bussen och att jag fått pappas busskort så jag åker gratis på bussen. Att KTC var otroligt kul och lärorikt, att det regnar och snön smälter bort fort, fort, fort. Att få träffa Ellen och diskutera filmer, livet, åsikter och såklart - Vampire Diaries. Att äta på Bara Vara och kolla in de nya affärerna som öppnat i stan. Att hitta det perfekta diademet som jag letat efter och drömt om jättelänge (för bara 40kr) och sedan hitta en snyyyygg klänning (https://www.ginatricot.com/#/product/28157345), ett fiint bälte och en ny foundation är inte bra för plånboken men ack så bra för mig! Sedan fick ja två finfina knappar med vampirediaries.se på och nu gör jag stolt smygreklam var jag än går för Ellens finfina fanblogg som jag kollar in flera gånger varje dag!
och så kommer man i tid till bussen för en gångs skull och slipper stå ute och vänta, och busschauffören kör för en gångs skull inte som en idiot. Så kommer man hem, till ett gott mål hemlagad kvällsmat, Let's Dance-final och ett nytt kapitel i en av mina favorit fanfictions.

kan dagen ha blivit mycket bättre?
Nej det här var den perfekta dagen! <3 Tack!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej! De låter ju riktigt härligt med en sån dag, de skulle jag me behöva! :-)
Va e de för fanfiction du läser...läser också några såna så nu blev ja nyfiken! Kram Alexandra

Emmy sa...

Jag läser jättemycket! ehm.. på fanfiction.net heter jag Emmy AKA Valda och gå in på min profil så följer jag 31 olika just nu! :D

har du några tips??