20 februari 2010

Woha

Var ett tag sedan (i mina mått mätt) som jag var inne på internet. Jag skrev förra inlägget i torsdagskväll och sedan dess har jag inte loggat in förrän nu. jätteskönt men stressigt, jag har liksom inte haft tid att starta datorn förrän nu heller. Jobb, fest, städning, bakning och sånt har tagit upp all tid jag har. Och jag ska gå igen nu för vi får gäster om 20 minuter och jag sitter i mjukisbyxor och har inte gjort mig iordning idag ännu. Seg seg SEG är jag men jag var på fest igår. Hade jag druckit upp hela vodkadrinken jag hade så tror jag att jag mått sämre idag än jag gör. Men en dundrande huvudvärk har jag iaf. min första shot fick jag iaf (med alkohol i, haha. fast den var LITEN! :D) Men vaniljvodka är äcklig men iaf bättre än originalet för den är VIDRIG. Så ni vet. Strunta i den och ta med en trockadero istället. Undra om morfar har ngn whiskeyflaska som jag kan få och hälla trockaderon i så kan jag dricka den på nästa fest XD haha

Iaf så har jag städat mitt rum och hittade min lilla ängel <3 Fick den av farfar som 1-2åring kanske och den har en skruv på magen som man skruvar upp och så spelar den en liten melodi samtidigt som den rör på huvudet <3 Så otroligt söt!

Inga kommentarer: