27 februari 2010

Förkyld!

Ja, förkylningen är tillbaka :(
Har lyckats klara mig utan en förkylning hela hösten och ända tills nu, och det är väldigt bra faktiskt. Jag som brukar vara konstant förkyld på hösten och vintern annars. Men nu är den här med feber, snuva, hosta och nysningar. Huvudvärken är konstant molande och aptiten är sämre än vanligt - dvs den är obefintlig. Viljan och orken att göra något är helt borta och jag kolla på OS (idag blev det Curlingguld <3) och ikväll var det melodifestivalen. Annars brukar jag sova. Jag orkar inte så mycket mer tyvärr. Är jag oaktiv på MSN, Facebook eller nåt annat ställe beror det på att jag är i skolan konstant, pluggar, sover eller som nu - är sjuk.

hoppas att ni har mer tid över än vad jag har, för just nu är det tungt.

Inga kommentarer: