12 februari 2010

Valentines Day

Jag har redan skrivit om hur mkt jag vill se den här filmen och det höll på att gå helt åt skogen då jag trodde den gick en helt annan tid än vad den gjorde. Bara en tre timmar fel sådär. Men det löste sig av ren tur och jag hann till biografen osminkad och jättestressad med hjälp av en mycket snäll pappa som snabbt körde ut bilen ur garaget och skjutsade mig <3

Filmen var bra, och jag kommer älska den om några dagar eller så. och älska den ännu mer när jag har någon att krama och pussa på som är MIN. Det är inte riktigt den allra bästa filmen att kolla på när du är singel. Men gullig i Love Actually-stil fast runt 14e februari med massa bra skådisar och aningen tvistar på slutet som inte var väntade men som ALLA var positiva. Det är liksom ingen som blir makabert mördad här, det är en romantisk komedi skulle jag nog kalla det!

Med mina favoritskådespelare i Eric Dane, Julia Roberts, Anne Hathaway, Jessica Biel, Jennifer Garner, Emma Roberts och min favoritartists skådespelardebut. Taylor Swift. Såklart fler kända skådespelare i filmen, men dessa är mina favoriter och ALLA var med. Underbart!
De bjöd på mycket skratt och en del pinsamheter. UNDERBART!

Ej bilder från filmen, men en eller två bilder på urgulliga Swift som skriver alla sina låtar själv (som en del var med i filmen faktiskt!!) och som är just fyllda 20år, sålt fem ggr platina på senaste skivan samt vunnit massor med priser som årets musikvideo-kvinnlig artist och 4 grammys för bl.a. bästa album. Grymt duktig och helt otrolig är hon!


3 kommentarer:

ellen sa...

Var fanns de lyckliga singlarna? De borde väl också fått ett hörn av filmen? =P

Emmy sa...

ja men PRECIS. jag saknade dem jättemkt. blev nästan lite deprimerad när typ alla fick nån i slutet XD

ellen sa...

mhmmmm! Men jag jobbar ändå hela V-day så jag har annat att tänka på vare sig jag bestämmer mig för att vara lycklig eller olycklig singel imorgon (tekniskt sett idag, efter midnatt etc. men W/E). ^^