06 februari 2010

Oorganiserat!

Jag har inte missat EN ENDA lektion sedan jag började termin 2 och kom tillbaka från mina tillgodoräknade kurser och nu visar det sig att de fått reda på att man ska söka praktikplats INNAN jag kom tillbaka. Och det är ju så att jag är med i programrådet så jag ska vara garanterad plats i Örebro (för annars kan man hamna långt utanför stan och eftersom vi har möten på Universitetet på eftermiddagarna ibland så måste vi vara i stan) Men det måste man skicka in papper om. nu är det ju så att jag inte visste när anmälningen skulle göras eller så och jag har varken fått välja vilja platser jag vill ha eller lämna in ansökan om att jag enbart ska få i örebro. SÅ NU HAMNAR JAG SÅ LÅNGT UT I TJOTAHEJTI ATT JAG INTE KAN TA MIG DIT ENS!
Jag är arg. och ledsen. Får de göra såhär? borde de inte informera de tre studenter som inte läste kursen innan när praktiksökningen sker? för klart att vi hamnar på sistavalen nu liksom och ja .__. Det finns inte en chans att jag kan ta mig dit och jag hinner verkligen inte in till programrådet och jag känner mig sjukt orättvist behandlad!

Inga kommentarer: