30 april 2009

Valborg

Vädret är så EXTREMT fint!
Örebro är så oerhört vackert såhär på våren och man vill bara ut, ut, ut och hitta på saker. Det är så synd att jag inte har någon att hitta på saker med, eller så är det bra, för jag har egentligen inte tid. Jag borde plugga, plugga, PLUGGA!

Sitter här inne alldelles ensam nu på valborg, och jag tycker att det är ganska skönt. har fått festerbjudanden men jag har tackat nej. Snart kommer säkert folk att sluta fråga mig om sådana saker, för jag säger ju alltid nej hela tiden. Jag tänkte kanske kolla på en film, läsa lite och sova tidigt. Jag är ju fortfarande förkyld, hängig och jag vet inte vad. sjukt äcklig är jag med, borde verkligen duscha!

Jag orkar inte bry mig om massa speciella dagar, för för mig är de inte ett skit speciella. Det är som vilken jävla dag som helst (förutom att idag är det sjukt fint väder). idag är det torsdag och jag har inte pratat med Linda på jättelänge .___. Det är det enda som spelar någon roll.

gjorde tentan idag med, vet inte hur den gick, men jag kanske klarar mig. får tänka positivt :p

Inga kommentarer: