29 april 2009

Twilight, present, plugg..

Har hunnit plugga lite nu och det känns bra. har renskrivit allt jag ska kunna imorgon och har nu en bättre överblick på det hela. är faktiskt "bara" 9 A4 sidor, och jag kan faktiskt en hel del mer än jag trodde.

Har även varit ute och cyklat idag, var på stan och köpte Twilightfilmen som släpptes idag (har släppts tidigare men det var affärerna som gjorde fel!) jag köpte den på rätta dagen då den skulle släppas, och nu ligger den här och lockar! jag har lovat mig själv att inte öppna den förrän tentan är gjord imorgon. Så nu pluggar jag på som en galning (nästan :p)

inhandlade även en födelsedagspresent till pappa när jag ändå var uppe på stan!
och igår kom mamma med en vattenkokare i chili-serien (OBH nordica) som jag samlar på <3 snällt av henne :D

snart ska pappa förhöra mig inför tentan, sedan blir det mer plugg och lite mat kanske (har inte ätit idag, förutom lite yoghurt till frukost) innan jag går och lägger mig!

Inga kommentarer: