10 april 2009

Hemsk morgon

Vaknade helt ostadig imorse. Kände direkt att något inte var bra alls och jag mådde skit, skit, skit! och det kunde inte bero på att jag drack igår, för vem fan mår sämst av inte ens en smirnoff?! Så jag låg kvar i sängen till typ kl 12 då jag verkligen behövde gå på toa. magen i uppror och jag kände hur svetten rann, höll på att spy flera ggr och sedan började allt svaja. Det svartnade för ögonen och trots att jag var helt klar i huvudet var kroppen svag och jag såg inte ett skit trots att ögonen var öppna. det stack i hela kroppen, ungefär som när foten somnar och jag kunde knappt prata för det kändes som jag skulle spy varje gång jag öppnade munnen.

Mamma ringde akuten när jag låg på golvet och skakade, men sjuksköterskan där sa att jag höll på att bli förkyld bara. haha stort skämt. IDIOTER.

Iaf blev det lite bättre sedan och efter ca 5 minuter kom synen tillbaka. Är fortfarande skakig, svag och det sticker i fingrarna, men jag kan iaf stå upp..

Inga kommentarer: