14 april 2009

Ur balans

Jag vet inte vad som är med mig faktiskt. (läs inlägget Hemsk Morgon) så förstår ni lite bättre.
Jag är helt matt. Jag orkar inte ett jäkla skit, vid minsta ansträngning så skakar kroppen av utmattning, jag bara sover och sover - men hjälper det? NEJ! Somnade idag å eftermiddagen - av att ha varit skolan i inte ens 2 timmar. Vaknade nyss och kom knappt upp ur sängen. Det tog ett tag innan jag ens orkade öppna ögonen och nu sitter jag här, kroppen totalt utmattad, och orkar knappt skriva här. Vad fan är det här?!

2 kommentarer:

Zusanna sa...

sv; just det, det är den.
åhh, fusk.. jag kommer bara kunna titta på plancherna..

linnea sa...

Men gud så bra! Snacka om att ha hittat rätt person att prata med ;) Jag menade universitet. Men för mig är högskola och uni typ same shit:P Men jag vill plugga till civilekonom :) Och det verkade mysigt, men är det bra studentliv? det som tilltalar mig mest är att det är hyffsat nära, familjen bor i sthlm nämligen..