18 april 2009

Snajs dag

Tjo!
Solen skiner, fåglarna kvittrar och gräset börjar bli grönt. Våren drar in över den vackra Närke-slätten och jag måste erkänna att det känns helt underbart. Jag bor i Sveriges vackraste stad, det är då ett som är säkert! Fotbollen är igång igen, och jag har insett hur otroligt mycket jag har saknat att höra det speciella dunsandet som bara uppstår av brorsans fotbollsskor mot fotbollens läderplast. Allsvenskan är igång och landslagsfotbollsstjärnor som Henrik Larsson (HIF) och Anders Svensson (IFE) gästar Behrn Arena. Okej, de kanske inte är här just idag, men Anders har varit här och Henke kommer på torsdag.

Jag har spenderat dagen med att titta på film (The Clique), äta godis samt försöka övertala mig om att jag inte är helt ful. Jag har lyckats riktigt bra faktiskt, för jag ser verkligen helt okej ut idag. (WOW, är ni imponerade? :p)




Inga kommentarer: