02 maj 2009

1 maj

1 maj blev mycket bättre än förväntat.
vädret är finfint, Jennie is back in town och igår var jag först hemma hos Elin en kort stund med Fie och Jennie och satt i solen och pratade. Det är så SJUKT varmt så det finns inte!
sedan åkte vi och hämtade upp Virran och åkte till hennes sommarstuga och satt där på stranden och grillade i solskenet. Hur mysigt som helst och jag har tagit jättefina bilder. som jag iofs inte kan lägaa upp nånstans ännu då jag inte kan lägga in bilder i denna dator och min dator som sagt har virus och ej går att starta :(


Idag skiner solen med, och det är helt underbart. Nästan iaf... Mamma brände bröd i ugnen imorse och det STINKER fortfarande brandrök i hela huset xD måste vädra lite mer tror jag. Resten av familjen är på landet med mormor och morfar och jag är även idag hemma själv. Jag gillar det faktiskt! Tänkte ta en dusch och sedan sätta mig ute i solen och plugga till omtentan som är om en vecka! Attans att jag skulle missa den största och viktigaste tentan på hela året :(

Inga kommentarer: