28 april 2009

allt åt helvete

1. Jag är förkyld. IGEN. rösten helt borta, hostar så jag har börjat blöda i halsen, ont gör det med. Febern kommer och går i vågor och det är ett under att jag inte somnar stående - så utmattad är jag.

2. Aptiten jag inte kännt på flera år har inte kommit tillbaka - snarare tvärt om. Jag känner mer och mer äckel inför mat för var dag som går och mina viktproblem blir värre och värre. Jag kommer aldrig komma över 50kg gränsen :(

3. Mamma fick ju ringa ambulansen för några veckor sedan, (går att läsa om i ett tidigare inlägg) och jag har ännu inte blivit bättre. blev förkyld i helgen, men har inte varit bra på evigheter. Kroppen är slutkörd, jag skakar av utmattning utan att ha gjort något, jag kan inte koncentrera mig alls - jag läser en text men efteråt har jag inte fattat ett dugg av det jag läst. Jag sover mer än vanligt men ändå är jag tröttare än jag någonsin varit tidigare. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!

4. Pollenallergin gör inte mina sjukdomstillstånd bättre!

5. Min dator har kraschat totalt. Nåt jävla virus och allt, jag menar ALLT är borta. Kusinen har lovat att titta på den i helgen och försöka rädda så mkt som det går, och jag hoppas att mina bilder och skolarbeten går att rädda. helst min musik med.

6. på glukoslabben i skolan reagerade inte min kropp som den borde, trots det sa läraren att det inte var ngt fel på mig, trots att han ännu en gång påpekade att det inte skulle ha reagerat så som det gjorde.

7. Tenta på torsdag, och har inte börjat plugga ännu.. skit skit skit!

8. omtenta 9 maj, på en tenta som 25% av klassen klarat. Idag var det krismöte med kursansvarig och vi studenter blev indirekt kallade för korkade. för det var ju inget fel på frågenivån eller föreläsningarna enl. läraren, så då måste det ju vara oss det är fel på?! och varje ggn vi studenter kom med ett förslag så svarade läraren bara att liknande frågor varit på alla tentor, och vägrade svara på frågan. Varför kalla till krismöte när man inte ens är intresserad av att förbättra? IDIOT!

9. särskillt irriterande att missa tentan var för att jag var TRE poäng under gränsen. TRE JÄVLA POÄNG!

2 kommentarer:

Sabine sa...

Kom hit min snygging, kom hit så tar vi min båt, flyr ut på havet och bara är. Låter solen värma oss och hoppas på en D-vitaminkick. Om inte annat kan man ju glömma verkligheten ett tag..right?
Tänker på dig vännen, puss! <3

Emmy sa...

låter oehört lockande, men mina pengar är slut. och jag behöver både en ny dator, ny mobil och nya hörlurar till Ipoden .____.

verkligheten SUGER! <3
du är bäst Sab <3