28 september 2008

plugg ;/

Den här dagen har varit väldigt kort. Jag vaknade sent, stressade för att hinna i tid till kyrkan, var där och kom nyligen hem. Det var första gången söndagskonfirmanderna träffades och vi målade, lekte, lärde oss hur dopet gick till, spelade Rock Star, åt mat tillsammans och sjöng i kör. Maten fick vi unga ledare laga och den blev vidrig (enligt mig) då Andreas köpt mat som jag _aldrig_ annars skulle äta, och mina matlagningskunskaper kan faktiskt göra mer än pulversås och pasta. Nästa gång har Andreas lovat att låta oss unga ledare köpa och laga maten, så vi själva kan bestämma vad vi vill laga. Jag tror att det då kommer bli en mycket godare mat.

Annars så var det en lång dag igår. Vännerna var här och det var myyys <3 jag saknar er redan allihopa!

Nu ska jag plugga inför min statistiktenta som är på lördag. hemskt hemskt hemskt och jag kommer faila om jag inte typ råpluggar som fan, och det vet alla som känner mig att jag inte klarar av. haha.

fick en fin citatbok av Elin. ska citera ett av Walt Disney:

"Alla våra drömmar kan gå i uppfyllelse,
om vi har modet
att hålla fast vid dem".

Inga kommentarer: