27 september 2008

Kladdkaka med kanel

Har ändrat en del igen nu, men ja, får se om jag behåller den här ett tag.. jag blev inte så nöjd.

Just nu sitter jag här och väntar på Linda. Jag är nästan helt klar inför ikväll nu och det är skönt.

Igår var en bra dag, på flera olika sätt. Iofs stod det i mitt horoskop att jag skulle ha en bra dag och att turen stod på min sida, så jag borde inte ha blivit förvånad att det faktiskt för en gångs skull stämde. Okej jo jag skulle ha blivit förvånad och det blev jag. men att jag klarade den där labbrapporten var bara för mkt, jag brukar _aldrig_ vara den som klarar nåt som de flesta andra inte klarar. Det har aldrig hänt tidigare iaf och jag blev galet lycklig över mig själv där.

I kyrkan på kvällen träffade jag Erik och fick se en bild på hans fina dotter, som jag såklart är sist om att få reda på. Vilken typ han är Erik X) Hon var söt i alla fall. Otroligt söt.
Daniella kom förbi med. Hon är typ bäst, fast ja, det vet ju alla. Hennes bror har nyss blivit pappa (en vecka sedan idag) och hans lilla Samuel har jag med fått se kort på. aaah alla har så söta bebisar nu, nästan (men bara NÄSTAN) så att jag med vill ha en <3

Fie, Virran och Kanelen hade bakat en chokladkaka till mig, för att jag fyllde år i måndags. Lite imponerad att de klarade det, men ja, jag fick mäta upp vattnet och ta ut den ur ugnen, för annars vet jag faktiskt inte hur det hade blivit. Tyvärr så satt ju jag och spelade piano resten av tiden (det finns en helt OTROLIG flygel i kyrksalen som jag spelar på ibland. Klangen är helt underbar) så de hann blanda i kanel i kakan. Inte jättegott enligt mig, men ja.. den var ätbar i alla fall. De andra verkade dock gilla den, de har konstig smak. Jag anser ju att en chokladkaka ska smaka choklad, och inte kanel, men men.

Nästa fredag vill jag testa det nyinköpta Rockband som de höll på att packa upp igår. Tvivlar på att det är bättre än Singstar, men fler blir i alla fall involverade och vi slipper bråket om Singstar vs Guitar Hero.

Inga kommentarer: