21 september 2008

13:39

Snart, snart, snart kan jag kalla mig 19 år!

eller ja, om mindre än 4 timmar kallas jag för det, men det är lite mer än så eftersom jag föddes klockan 13:39. Mamma har tidigare sagt 13:38 men idag sa hon att det nog var 13:39 i alla fall.. men men, något av det är det och just på minuten är ju inte så speciellt viktigt.

Idag har mormor och morfar varit här och jag har fått 500:- samt en vattenkokare <3 det var snällt av dem, för jag är beroende av en då jag vareviga morgon dricker mitt jordgubbste.


den här helgen har varit.. bäst. Svårt att förklara varför, men huvudsaken är att jag vet varför och egentligen behöver ni ju inte veta anledningen. Men ni kan vara väldigt glada iaf, för det här är en av de bättre helgerna i mitt liv ^^
Men jag kan iaf säga en sak. Jag har världens bästa föräldrar! that's it!

2 kommentarer:

Erica sa...

Ihih jag är glad för att du är glad och jag gissar jag vet vad du pratar om :D :D <3

Grattis i förskott Nöt ;)

Emmy sa...

hihi antagligen vet du det :P

<3