13 september 2008

allt bra händer samtidigt

Idag sitter jag och skriver på en blodtryckslaborationsrapport som ska vara inne på måndag klockan 12. Det går sådär, men det känns oerhört mycket bättre nu än i torsdags då vi fått reda på att denna första inlämning inte är så viktig utan att vi kommer få feedback på den och sedan får vi skriva om den innan vi får betyg. yaay säger jag bara då jag aldrig tidigare skrivit en labbrapport och har varit jättenervös över detta.

Nu visade det sig att jag stämt möte på stan om.. en timme som jag helt glömt bort och nu blev det lite kriiis för jag är inte alls klar att åka. Får väl skylla på igår då det var en rätt.. omtumlande.. dag. Aja, ska byta om nu och åka upp till centrum och förhoppningsvis hitta ngt att äta på stan då jag inte hinner äta hemma.

Tack Emil, Carro och Mic för en otrolig dag igår <3
puss på er <3

Inga kommentarer: