22 september 2008

15 sms

Idag har jag, hittills, fått 15 grattis-sms. Dock finns det vissa nära vänner som ännu inte hört av sig, så siffran kan stiga något... om de kommer ihåg X)

Och nej, jag bryr mig inte så mkt om min födelsedag. Tycker andras är viktigare och roligare. Det finns bara en sak jag vill få idag och det kan jag inte få, så då kan det kvitta för mig.

kan iaf tacka alla som gratulerat mig på min födelsedag, eller innan med såklart. tack <3

Idag på väg hem så stannade bussens motor. Mitt på stan. så det var bara att kliva av och invänta nästa buss medan de fick bärga den första. haha har åkt mycket buss i mina dagar (ja jag är ju så gammal att jag kan säga så nu :p) och jag har aldrig varit med om att det hänt något liknande. Det var roligt :D
Sedan har jag köpt de två andra böckerna i Twilight.. ja. Håller just nu på i tegelstenen Breaking Dawn. Har faktiskt läst 118 sidor på engelska, utan att knappt inse att de tvar engelska jag läste XD börjar faktiskt bli bättre på att läsa på engelska och det är riktigt bra.

Nu ska jag fortsätta plugga. Ha en fortsatt trevlig september 22.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS^1000 EMMY!
hade jag haft ditt nummer skulle du fått sms för jag har gratis en halv månad till. *fylla på då*

Emmy sa...

tack Vicky ;)

trodde du redan hade mitt nummer XD typ alla har det ju. hahahahha XD