17 september 2008

Konsten att tala inför folk

Idag har jag haft en föreläsning om konsten att tala inför folk.
En mycket bra föreläsning faktiskt och riktigt intressant. jag antecknade som en galning och jag kommer försöka använda det föreläsaren sa i mina kommande muntliga redovisningar. Sedan hade vi en trist lektion om forskningsetik. Visst, det är iofs ganska intressant, men eftersom vi inte har ngt förhör på det han sa, ingen tenta eller något sådant så blir det lite onödigt för min hjärna.

Snart ska jag åka till farmor och farfar. Vi ska hjälpa dem att handla och sådant. Sedan blir det till att åka hem och plugga, plugga, plugga.. inte alls kul, men dock något som måste göras då det är jättemycket som ska vara färdigt tills på måndag. och jag vet inte hur mkt jag kommer kunna plugga i helgen. Så.. Jag kommer isolera mig och plugga som bara den och se hur mycket jag hinner med.

men nu.. farmor och farfar. Jag får köra dit :)

Inga kommentarer: