05 september 2008

kvalitatibla variabler

Tjohooo :D Nu har uni kommit igång på allvar och det är faktiskt ganska roligt. Inte nollningen då, men den går jag inte på. Själva kursen jag läser just nu är iofs inte alltför rolig då den inte har med min utbildning att göra eftersom den bara innehåller hur man lägger upp tabeller och skriver uppsatser. men det är bra att kunna senare sååå.. det är bara att försöka hänga med när läraren skriver upp den ena avancerade formeln efter den andra och pratar om kvalitativa och kvantitativa variabler. Jag tror iaf att jag börjar fatta vad det är nu. hurra för mig.


Var på stan både igår och idag. Igår blev det ett par gå-skor (svarta) och ett par vinterstövlar <3 mamma betalade stövlarna (995:-) och jag fick betala skorna för 700:-. Idag blev det en vinterjacka för 1299:- men den kommer jag ha i flera år så ;)




Ikväll blir det kåren med Emil, Carro och Fia. Det blir säkert jättebra. Ha det så bra alla <3

Inga kommentarer: