30 april 2008

Tomt

Jag vet inte, men just nu känns allt så.. jag vet inte. Tomt är kanske inte rätta ordet att beskriva det, men jag kan inte komma på ett bättre.
Jag flyger till London ikväll. Jättekul tänker ni kanske, men jag har ingen lust längre. Jag mår illa av stress, jag förlorar i vikt, jag gråter hysteriskt flera gånger om dagen, jag låser mig för vännerna och låtsas att jag är glad. Men visst, jag ska försöka ta det lungt, och jag tror att väl där så kommer jag få det kul. Även om våran tighta grupp bråkar just nu så tror jag (och hoppas) att det hela löser sig när vi väl kommer iväg. Det känns bara så fel nu innan, och jag behöver verkligen plugga. verkligen jättemycket!

På ett sätt ändå så mår jag bättre än någonsin tidigare, även fast kroppen mår sämst så mår jag ändå bra, innuti. Det har jag inte gjort på mycket länge och jag tror att det kallas självförtroende. Vilka tankar ni än får om mig när jag skriver massa eppiga saker så kan ni vara ganska lugna, jag komemr inte göra något överilat för i grund och botten så mår jag faktiskt bra. Jag följer mina drömmar och jag är på väg att lyckas. Vägen krånglar lite men hey, jag ska klara det såå.. vem bryr sig om vägen är lite krånglig? Hitta ditt mål i livet och go for it! Du kommer känna dig så mycket bättre om du bara har ett mål du jobbar emot. Ett realistiskt mål alltså.

Dagens projekt är att packa, städa rummet, göra matsäck, plugga matte och säga hejdå till vännerna. Packlistan är ännu inte skriven och rummet är kaos, matten vill vi inte ens prata om. haha. Men skitsamma, jag ska packa fast jag mår fruktansvärt illa just nu, och det ska jag göra alldelles strax. Alltså när jag är klar med detta inlägg. Vilket jag är nu, tror jag. haha.

Ha det supermegajättebra här hemma över Valborg och extra lång ledighet, så ska jag försöka att ha detsamma i ett annat (och vackert) land. Puss på er alla <3

"Man ska bo i Kiruna, för om man ska nånstans så kan man köpa husvagn!" - Stefan 7 år (puss på dig <3)

Inga kommentarer: