27 april 2008

Skolarbete .__.

Det är inte klokt hur mycket man har innan skolan slutar för alltid. Lärarna prackar på en hur mycket som helst, är säkert för att jag slutar snart och då har jag råd att vara helt sönderstressad. bah :(

Detta ska jag göra innan 22 Maj:
* Åka till England 30 april - 6 Maj
* FN-rollspel på Slottet
* Matte C nationellt prov
* Filmkunskapsprov
* FN-prov
* Svenska C - lansera en produkt
* Svenska C - intervjua en arbetsgivare
* Svenska C - Prov svåra ord
* Svenska C - hålla ett tal
* Religion - Jämföra två eller tre religioner (ca 2-3 sidor)
* Samhällsarbete - skriva ett PM om ideellt arbete ~ 12 sidor


Jag vet fan inte om jag klarar allt detta ;/ och de bara kommer på mer saker att göra hela tiden. Min pappa som är gymnasielärare på en annan skola tycker det är helt sjukt förmycket för såhär dags ska det börja lugna ner sig. Men nejdå, de ger oss mer. jävla lärare .__.

Inga kommentarer: